به گزارش روابط عمومی انتقال خون یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به وضعیت انتقال خون یزد در کشور تصریح داشت: دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در نشست با فرمانده قرارگاه جهادی شهید هادی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون سازمان انتقال خون می باشد.
وی با بیان این که همواره نیازمند یاری و مشارکت مردم و گروه های جهادی هستیم، گفت: نیاز به خون دائمی است و برخی از مواقع با توجه به شرایط زمانی (مثل ماه رمضان و فصل سرد سال) استقبال برای اهدای خون کاهش می یابد به همین علت گروه های جهادی می توانند کمک کنند.
آقایی در پایان بیان داشت: امیدواریم با کمک قرارگاه جهادی شهید هادی و دیگر ادارات استان شاهد گسترش حضور بانوان در مراکز اهدای در قالب طرح مهربانو باشیم.
فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابرهیم هادی با تاکید بر اینکه نجات جان هموطنان وظیفه هر ایرانی است گفت: این قرار گاه در هر شهرستان شعبه دارد و با فراخوان افراد و نیروهای جهادی می توانیم هم در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون و هم تعامل در خصوص کارهای آموزشی و فرهنگی، کارهای خوبی انجام دهیم.
گفتنی است طرح مهربانو برای ترویج فرهنگ اهدای خون میان بانوان از سال گذشته آغاز شده است و با اجرای این طرح حضور بانوان در مراکز اهدای خون افزایش می یابد.
سید محمد جواد عرفانفر
- . حل چالشهای آموزش و پرورش نیازمند اولویتبخشیِ تمام دستگاههاست
- . گام بلند فولاد آلیاژی در استقرار نظام عادلانه توزیع بار
- . نشست هفتگی نقد آثار اساتید با رویکرد الهی-فرهنگی در دانشگاه آزاد یزد برگزار میشود.
- . عدم دستیابی به اهداف اولیه قانون جوانی جمعیت
- . را ه اندازی ۳۰ سایت ۵G/ بهره برداری از ۱۰۵طرح در استان یزد
- . مدارس معارف باید الگوی تربیت و آموزش دینی در جامعه باشند
- . جلب رضایت مردم با مدیریت یکپارچه شهری/ مدیریت و حکمرانی یکپارچه شهری، پیشرفت کشور را به دنبال دارد
- . حُکمرانی یکپارچه، پیش شرطِ تحققِ شهرهای مُدرن
- . بازدید مدیر انجمن حمایت زندانیان یزد از مجموعه اشتغال و حرفهآموزی زندان مرکزی
- . تسریع در پرداخت دیه مصدومین تصادفات با اجرای قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت