استفاده از پساب و بازچرخانی آب در صنعت باعث افزایش بهره وری آب در استان می شود

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: استفاده صنایع از پساب و آب های غیر متعارف، باعث افزایش بهره وری آب در استان می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی در بازدید از کارخانه هرمس سرام و نوین سرام شهرستان تفت گفت: صنایع استان با استفاده از پساب و آب های غیر متعارف و همچنین بازچرخانی آب می توانند بهره وری آب و در نتیجه تولید خود را افزایش دهند.

وی همچنین به استناد برنامه هفتم توسعه بر لزوم بازتخصیص آب کیفی در اختیار صنایع پرابخواه و استفاده از پساب و سرمایه گذاری صنایع در زمینه احداث شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در راستای بهره وری بیشتر تاکید کرد.

محجوبی در پایان ابراز کرد: بازار آب محلی است که در آن صنایع می توانند برای تامین کمبود آب مورد نیاز خوداقدام نمایند.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search