از ابتدای سالجاری تاکنون :

بیش از ۲۷هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ شركت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 27 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد .

به گزارش افق امروز : به نقل از روابط عمومی  ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ، بیش ۲۷هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۱۳۷۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از۱۵۴۳۷ مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و۲۸۸ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۵ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد۱۴۹۲۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۴۱۰۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با ۲۸۸ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.

رحیمی در پایان اظهار داشت : با اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان مردم شریف استان می توانند تمام خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد ۱۲۲ دریافت نمایند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search