کوهیان: کار سختی مقابل تیم لبنانی داریم/ حریف‌مان از NBA هم بازیکن دارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش برای بازی با بیروت کلاب لبنان گفت: آنها با تمام توان برای این دیدار آماده‌ شده‌اند و بدون شک کار سخت است اما ما هم برای برد و رسیدن به آسیا به مصاف آنها خواهیم رفت و می‌خواهیم نماینده دیگر ایران در این رویداد باشیم.

افق امروز به نقل از ایرنا، فرزاد کوهیان در خصوص دیدار حساس تیمش برابر بیروت کلاب لبنان اظهار داشت: بدون شک بازی سختی در انتظار هر دو تیم است اما تلاش می‌کنیم تا با برتری در این دیدار جواز حضور مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به دست بیاوریم تا ایران دو نماینده در این رویداد داشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب است اما می‌دانیم که کار سختی برای رسیدن به آسیا داریم، مسئولان تیم بیروت برای این دیدار بازیکن شاغل خود در NBA را هم فرخوانده‌اند تا با تمام توان برابر ما به میدان بیایند و این نشان می‌دهد ذوب‌آهن باید از یک مسیر سخت برای حضور در قهرمانی باشگاه‌های آسیا بگذرد اما همه ما مصمم هستیم تا این اتفاق رخ بدهد و شایستگی‌های خود را یکبار دیگر به رخ بکشیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکن خارجی ما مصدوم است و باید دید آیا به این دیدار مهم می‌رسد یا خیر. کادر پزشکی مشغول مراحل درمان وی هستند اما امیدوارم این بازیکن بتواند در بازی برابر بیروت ما را همراهی کند.

کوهیان در واکنش به باخت تیمش در نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های ایران گفت: شرایط خوبی نبود. بعد از بازی بازیکنان مات و مبهوت بودند چراکه نباید این اتفاق رخ می‌داد اما ورزش است و برد و باخت دارد. به هر حال باید تمرکز خودمان را روی دیدار حساس با بیروت بگذاریم و برای پیروزی در این بازی خودمان را از هر نظر آماده کنیم.

گفتنی است کاروان تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان دوشنبه تهران را به مقصد لبنان ترک خواهد کرد،‌این تیم طبق برنامه روز سه‌شنبه تمرینی را در محل برگزاری انجام می‌دهد تا برای بازی در روز چهارشنبه برابر بیروت کلاب آماده شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز که به فینال این مسابقات رسیده دیگر نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *