در نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز و پتروشیمی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین پالایشگاه کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: در حاشیه «بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی» و با حضور مهندس جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری مشترک فی ما بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز منعقد شد.

به گزارش افق امروز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.

وی ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصول با کیفیت تر در پالایشگاه کرمانشاه، به سودآوری این مجموعه تولیدی نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت این شرکت،توسعه و ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *