اولین رویداد کشوری پزشکی مبتنی بر شواهد، در دانشگاه برگزار شد

اولین رویداد کشوری پزشکی مبتنی بر شواهد، در دانشگاه برگزار شد سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اولین رویداد کشوری پزشکی مبتنی بر شواهد در دانشگاه بر گزار شد. هدف از برگزاری این رویداد ارتقای سطح کیفی آموزشی و پژوهشی دانشگاه است

به گزارش وبدا – یزد دکتر مریم السادات نبوی نیا سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه افزود:این رویداد شامل آشنایی اولیه با اصول پزشکی مبتنی بر شواهد، جستجو در پایگاه‌های گایدلاین محور و ارزیابی مقالات بر اساس چک‌لیست‌های معتبر ارزیابی می باشد.

وی گفت : این رویداد با حضور ۶۰نفردر بخش دانشجویی که ۴۰نفر از استان یزد و ۲۰نفر از استان های مازندران، اهواز، بوشهر ، کاشان، اصفهان ، تهران شرکت کردند.

سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه در پایان اظهار داشت: مدرسان این رویداد از معاونت های: تحقیقات و فناوری و آموزشی دانشگاه و مرکز EBM تبریز، تنها مرکز دارای مجوز رسمی از موسسه jbi استرالیا، در این رویداد شرکت کردند
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search