بررسی راهکارهای توسعه پومسه استان یزد در نشست کمیته پومسه هیئت تکواندو

نشست اعضای کمیته پومسه هیئت تکواندو استان یزد با حضور رئیس، دبیر و نایب‌رئیس بانوان هیئت تکواندو استان و مسئول کمیته و اعضای کمیته پومسه با هدف بررسی مشکلات موجود، توسعه فعالیت‌های پومسه، استعدادیابی و گسترش این رشته در بخش همگانی برگزار شد

به گزارش افق امروز، به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان یزد؛ در راستای ارتقای سطح فنی و توسعه کمی و کیفی پومسه در استان یزد، نشست اعضای کمیته پومسه هیئت تکواندو استان با حضور حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد، مهدی وجدانی دبیر هیئت، مریم حسنی نایب‌رئیس بانوان و محمد صباغ مسئول کمیته پومسه و دیگر اعضا برگزار شد.
در این نشست، حاضرین به بررسی مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی پومسه استان پرداخته و راهکارهای لازم برای رفع موانع موجود و افزایش سطح فعالیت‌های این بخش را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
همچنین توسعه پومسه در بخش همگانی، شناسایی و کشف استعدادهای برتر در باشگاه‌های سراسر استان، ایجاد بسترهای مناسب برای جذب علاقه‌مندان، برنامه‌ریزی جهت برگزاری رویدادهای آموزشی و رقابتی و تقویت هم‌افزایی میان مربیان و فعالان این حوزه از دیگر محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد در این نشست بر ضرورت توجه ویژه به استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف و حمایت از ظرفیت‌های موجود در باشگاه‌ها تأکید کرد و خواستار تدوین برنامه‌های هدفمند برای توسعه هرچه بیشتر پومسه در سطح استان شد.

در پایان مقرر شد آمار و اطلاعات مورد نیاز از ظرفیت‌های موجود پومسه استان جمع‌آوری و پس از بررسی کارشناسی، در جلسات آتی تصمیمات لازم برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search