آماده سازی مولد G13 جهت استفاده از سوخت مایع

مولد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بعد از رفع اشکال Change به سوخت مایع مجددا وارد مدار تولید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد با توجه به نزدیک بودن فصل زمستان و محدودیت استفاده از سوخت گاز در نیروگاه‌ها، فعالیت های مربوط به رفع اشکال change به سوخت مایع مولد G13 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد طی خروج ۳ روزه انجام شد. معاون تعمیرات نیروگاه با اعلام این خبر گفت با خروج این واحد فعالیتهای زیرتوسط پرسنل تعمیرات اتجام شد:
– رفع نشتی شدید اکچوایتور کنترل ولو گاز
– تعویض کلاچ پمپ سوخت
– باز کردن، سرویس و نصب مجدد چک ولوهای مسیر سوخت
– تعویض فیلتر سرو ولو سوخت مایع
– تعویض سیلندر هیدرولیک کنترل ولو سوخت گاز
– رفع بیش از ۲۵ مورد دیفکت مولد G13
محمدرضا یمین زاده در ادامه افزود این فعالیتها با تلاش شبانه روزی همکاران تعمیرات در مدت کمتر از سه روز با موفقیت انجام و این مولد با تمام توان تولیدی به مدار تولید بازگشت.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search